فروشگاه آنلاین ارس
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسش‌های متداول

آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین ارس باید در سایت عضو شوم ؟

آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین ارس باید در سایت عضو شوم ؟ایجاد حساب کاربری در دیجی کسبه موجب ارائه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی فروشگاه فروشگاه آنلاین در تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، شما را همراهی می کند.

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد ؟

بله. شما می توانید با شماره تلفن ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ تماس گرفته و توسط کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

چگونه وضعیت سفارش خودم را پیگیری کنم ؟

پس از تحویل کالا به اداره پست، کد رهگیری بسته ارسالی توسط فروشگاه آنلاین برای شما پیامک خواهد شد. شما با وارد کردن این کد رهگیری در سامانه پیگیری محصولات پستی اداره پست  در هر لحظه می توانید از وضعیت بسته ارسالی خودتان اطلاع پیدا کنید.

چگونه به فروشگاه آنلاین اعتماد کنم ؟

سایت فروشگاه آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره است. نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهم ‌ترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است.

برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا  اطلاعات صاحب امتیاز، آدرس و شماره تلفن ثبت شده سایت نمایش داده شود.

روش دیگر برای ارزیابی نماد الکترونیک، رفتن به سایت enamad.ir است. در این سایت شما می ‌توانید با کلیک بر روی استعلام، سایت فروشگاه آنلاین را بررسی کنید.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله. تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین تماس بگیرید ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ در صورتی که سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد.

محتوا و ارزش افزوده های ثبت شده

همچنین در نظر داشته باشید تمام اطلاعات اعم از تصاویر ، محتواها ، مطالب و …. جزئی از اطلاعات سایت فروشگاه آنلاین می باشد و استفاده از این اطلاعات فقط با ذکر منبع امکان پذیر است.

زمان تحویل کالا چقدر است ؟

تمامی مرسوله های ارسالی با پست پیشتاز ارسال شده و طی ۴ تا ۸ روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

در نظر داشته باشید سفارش هایی که بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ثبت شوند، روز شنبه بسته بندی و ارسال خواهند شد.

میخواهم سفارش من در زمان تعیین شده ( روز و ساعت دلخواه ) برایم ارسال شود، چکار کنم؟

کافیست در هنگام ثبت سفارش و در قسمت یادداشت ها، زمان مورد نظر خودتان برای تحویل کالا را ذکر کنید تا این یادداشت به اداره پست ارسال شود.

اگر کالای ارسالی دچار آسیب فیزیکی شده باشد و یا با کالایی که در وبسایت فروشگاه آنلاین دیدم مغایرت داشته باشد باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ نقص و آسیب فیزیکی  در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین اطلاع دهید. بدیهی است دیجی کسبه خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا می داند.

در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد ، در صورتی که کالا غیرقابل برگشت باشد، با هماهنگی و تایید واحد پشتیبانی هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه وی واریز می گردد.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت فروشگاه آنلاین دیدم مغایرت داشته باشد چکار باید بکنم؟

می توانید این مساله را ازطریق شماره ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ به تیم پشتیبانی اطلاع دهید ، بدیهی است در این صورت پس از هماهنگی با واحد پشتیانی ، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد.

اگر کالای ارسالی اصل نباشد چکار باید بکنم؟

با عنایت به اینکه سیاست فروش فروشگاه آنلاین ارایه کالای اصل به مشتریان می باشد ، و اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه فروشگاه آنلاین می باشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

اگر تاریخ انقضا کالای ارسالی با تاریخ انقضا مندرج در اطلاعات محصول سایت مغایرت داشته باشد چه کاری باید انجام دهم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ این مساله را به تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه فروشگاه آنلاین می باشد.

اگر تاریخ انقضای کالای ارسالی گذشته باشد ، چکار باید بکنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ این مساله را به تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه فروشگاه آنلاین می باشد.

اگر پس از رسیدن کالا به هر دلیل قصد عودت کالا را داشته باشم چکار باید انجام بدهم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱-۹۱۰۱۵۹۲۷ یا ۷۴۳۹۱۹۲۷-۰۲۱ این مساله را به تیم پشتیبانی فروشگاه آنلاین اطلاع دهید. در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده مشتری  می باشد

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در فروشگاه آنلاین ارس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان فروشگاه آنلاین ارس ، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید فروشگاه آنلاین ارس در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات فروشگاه آنلاین ارس با آدرس ایمیل شما و یا تیکت پشتیبانی انجام می شود.